- l'aprenentatge ha de ser significatiu
- autoavaluació i corresponsabilitiat de l'aprenentatge
Ens ha agradat trobar materials d'aquest tipus en una institució tan gran com l'Europea i que concorden amb tantes opinions de què hem parlat aquí més d'una vegada.
Per altra banda, també hi podeu trobar, de caire més lingüístic, també hi podeu trobar els Nivells de competència lingüística segons el MCER i els Portfolis Europeus per a les Llengües (PEL) validats per la UE. Entre ells hi ha el PEL per a majors de 16 anys amb guia didàctica, impresos d'autoavaluació i model de PEL validat.
El Portfoli és una eina que té com principals objectius: ajudar l'alumnat / professorat a familiaritzar-se amb el seu procés d'aprenentatge i tenir un document amb tots els coneixements interculturals que ha anat adquirint a la vida de forma comprensible a tota la UE. En aquests moments la OAPEE també ha posat a la disposició de tothom un ePEL, és a dir una aplicació per anar guardant en línia tot allò relacionat amb l'aprenentatge de llengües al llarg de la nostra vida. Amb consonància amb l'evolució de la societat cap a l'ús de la tecnologia, és una molt bona idea poder disposar d'aquest material en línia. En seguim parlant els propers dies!
El Portfoli és una eina que té com principals objectius: ajudar l'alumnat / professorat a familiaritzar-se amb el seu procés d'aprenentatge i tenir un document amb tots els coneixements interculturals que ha anat adquirint a la vida de forma comprensible a tota la UE. En aquests moments la OAPEE també ha posat a la disposició de tothom un ePEL, és a dir una aplicació per anar guardant en línia tot allò relacionat amb l'aprenentatge de llengües al llarg de la nostra vida. Amb consonància amb l'evolució de la societat cap a l'ús de la tecnologia, és una molt bona idea poder disposar d'aquest material en línia. En seguim parlant els propers dies!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada