![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhKpSlwFFPTVVPRPStk7sx26ONvgIYyC1eT8eoDkaVg1T45wRRezMYuGyUuj2HM7hf2MGxs6lg3hLuriWTDmaIHku_JbQUHx57CVLnW0JIOLxAVp9VAzQkBpvj0tTSOQWP2aqfDoEYxZGg/s1600/tab_bcn11.gif)
Demà, com ja fa uns quants anys, assistirem al
XX Encuentro práctico de profesores de ELE a Barcelona, organtizat per IH i l'editorial Difusión. El programa d'aquesta trobada de professionals del sector de l'ensenyament de l'espanyol com a segona llengua, i per extensió d'altres llengües d'arreu del món, ve fornit de propostes interessants de professorat d'EOI, universitats i escoles. Hi ha dos temes centrals que encapçalaran les conferències de divendres al matí: la hipòtesi de la interacció en la teoria cognitivo-interaccionista en l'adquisició i aprenentatge de segones llengües i la psicologia en l'enfocament per tasques, a càrrec de Michael Long de la University of Maryland, i el tractament del text en l'aula d'idiomes en tant que objecte cultural, a càrrec d'Enrique Bernánrdez de la Universidad Complutense de Madrid. La resta de
tallers i
panells tractaran temes diversos com l'avaluació, l'atenció al lèxic, la introducció d'activitats lúdiques a classe, la traducció en l'ensenyament de llengües estrangeres o les habilitats necessàries per ser un bon professor. De ben segur que seran dos dies ben profitosos. Us en mantindrem informats!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada