- historial de tot el que es penja, sempre disponible
- possibilitat de compartir el material amb altres companys, fàcilment
- valorar quin ha estat el progrés en l'aprenentatge
- continguts creats per els estudiants mateixos i dels quals ells en són els màxims gestors
Aquests elements fan que l'alumne se senti amo i senyor d'allò que ha creat i és sabut que a més constrol del que fem més motivació tenim i més orgullosos podem estar de la nostra feina. Tot i això, admeten, com Utecht que encara queden dificultats inherents al fet de treballar amb una eina nova i molt autònoma respecte al treball formal. Pensem en com establim una avaluació formal del que fan els nostres estudiants a través d'aquestes plataformes (ho hem de fer?), i quines seran les regles d'actualització, freqüència, obligatorietat, si és que volem que hi siguin.
Aquestes i altres poden ser raons de pes perquè el professorat novell es faci enrere, però creiem que l'experimentació també és aprenentatge. Esperem que ja us hàgiu fet a l'aventura.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada